מילכוד 29 / נעל לבית המשפט
מילכוד 29 / נעל לבית המשפט
תרומתם ואחריותם של בתי המשפט לעוולות החברתיות בישראל


בית המשפט אינו אוהב תביעות קטנוניות של אזרחים ובמיוחד של אזרחים הרואים בבית המשפט איזה סוג של נשק ואמצעי לסגירת חשבונות אישיים.
חדשות לבקרים אנו יכולים לשמוע את השופטים חוזרים ומזכירים בפסקי הדין שלהם את "זמנו היקר של בית המשפט" שמתבזבז לשווא בגלל תביעות שכאלה.
בית המשפט מצפה מהצדדים המתנצחים בניהם על מחלקות כאלו ואחרות, שיעשו את כל המאמצים להסתדר ע"י הידברות בניהם ורק משכלו כל הקיצים, לפנות לערכאות בתי המשפט.
ואכן זה הגיוני! אפשר להבין את ההיגיון של בתי המשפט בגישה הזאת.


ואולם בליתי ניתנת להבנה, היא העובדה שאותו ההיגיון הנאור של בית המשפט אינו קיים כלל כשמדובר בחברות גדולות ובמיוחד החברות הסלולריות.


אלפי תביעות בלתי מוצדקות בעליל, מוגשות נגד אזרחים, ע"י החברות הסלולריות, מבלי בכלל שיטרחו לנסות ולהידבר איתנו, ומבלי שינסו להקשיב לטענות שלנו כלקוחות, ותוך כדי ניצול עלוב וציני של בתי המשפט, כאמצעי לעשוק את האזרחים.


איך קרה שלחברות הסלולריות קל וכדאי יותר לתבוע אותנו בבית משפט מאשר לנסות וליישב את המחלוקות איתנו ואפילו מבלי שיטרחו בכלל להתייחס לטענות שלנו?
ומדוע אותו ההיגיון הנאור של בית המשפט, אינו בא לידי ביטוי, מדוע קולו אינו נשמע, כשמדובר באלפי תביעות כאלה?


אוכל לענות רק על השאלה הראשונה.
לגבי השאלה השניה, אולי הגברת דורית בניש תואיל לענות לנו?!
אני אוכל רק לעלות כאן בסופם של הדברים, השערות בדבר התשובה לשאלה זאת.


ובכן, התשובה לשאלה הראשונה מתחילה בתיקון/סעיף 29 לחוק הוצאה לפועל.
סעיף 29, הוא ללא ספק, הסעיף שהכי, "מעלה לנו את הסעיף"
מעטים האזרחים המודעים לכך, אולם בזכות התיקון הבזוי הזה, כל חתימה על כל הסכם ההתקשרות עם כל חברה סלולרית, כמוהו, כמו נתתם להם ביד, שיק חתום ו"פתוח" משמע ללא תאריך, ללא סכום וללא הגבלת סכום.
החברות הסלולריות, יכולות לרשום בכל זמן נתון, כל סכום העולה על רוחם, על גבי השיק הזה ולהגיש אותו ישירות לערכאות הצדק של מדינת ישראל, ולא כתביעה, אלה ישירות להוצאה לפועל, כאילו כבר התקיים משפט וכאילו הם כבר זכו בו!
הזוי, אך זה המצב!
מעניין מי האיש הרע הזה, שהגה את החוק הזה?
מטרתו המוצהרת הייתה להקל את העומס על בתי המשפט ואולם מה שבפועל קרה, הוא שלחברות הסלולריות קל ומשתלם יותר לתבוע אותנו, מאשר לדבר איתנו או להטות אוזן לבעיות ולטענות שיש לנו כצרכנים.
מה גם שזה בכלל לא עולה להם כסף!
הם פשוט מוכרת את התיקים (אותנו) בקבלנות למשרדי עורכי דין חסרי מוסר אנושי, שמהווים בעצם מפעלי גביה או נכון יותר מפעלי שוד ועושק של האזרחים ובחסות בתי המשפט.


ואם אתם כאזרחים רוצים להגיע בפני "כבוד"(?!) השופט ולשטוח באזניו את טענותיכם, אתם צריכים קודם לבקש רשות!
נשמע הזוי, אך זאת המציאות!
חובה עליכם להגיש בקשה על גבי טופס שכותרתו משפילה במיוחד:
"טופס בקשת רשות להתגונן"


ותתפלאו- אך בית המשפט לא ממהר להעניק לכם את הרשות להתגונן!
ובזמן הזה, בעוד בית המשפט מתלבט אם להרשות, או לא להרשות לכם להגן על עצמכם, הוא ממהר להיעתר ולהרשות לאותם "מפעלי עשיקה" לעשות לכם עיקול על חשבון הבנק, לעקל את הרכב שלכם, לשלוח מכתבי איום, לזייף חתימות ואישורי מסירה, להריץ אתכם פעמים רבות לסניפי הדואר בעזרת משלוח של מכתבים רשומים, לאלץ אתכם לעמוד שם בתור "לרשום" ממש כמו עדר פרות לפני החליבה, לקבל את "הרשום" ולקרוא בו משפטים סתומים במיוחד, המורכבים ממילים צפונות במיוחד, כגון:
"העותרת, המשיבה, הנומרטור והקומבינטור"...


וזה בדיוק השלב בו אתם מבינים שאתם לא מבינים כלום "מהסינית המשפטית" הזאת ואתם חייבים ייצוג של מישהו שיודע את השפה הזאת, קרי - עורך דין!
ואז מתברר שעבור תביעה של 4000 ש"ח מבקשים מימכם עורכי הדין מסוימים גם 12.000ש"ח! ("בגלל שאני טובה במיוחד בתחום" – אמרה לי עורכת דין טובת לב אחת) ואתם מתחילים לתור אחרי עורך דין עממי יותר. רוב עורכי הדין, קובעים לכם פגישה, ואתם לוקחים את עצמכם עד לעיר הגדולה, למשרדו המפואר והמעורר כבוד ללא עוררין בדבר מעמדו החברתי של אותו עורך הדין...
ובזמן ההמתנה, הפקידה ששם משרתת אתכם באדיבות "משהו לשתות?"
ואחרי הפגישה עם עורך הדין, אתם נפרדים מימנו לשלום ויוצאים לתור אחרי עורך הדין הבא, כמובן לא לפני ששילמתם לנוכחי כמה מאות שקלים עבור "יעוץ".


ובינתיים, בזמן הזה שנמשך על פני כמה חודשים, שיקים והוראות קבע שלכם חוזרים, אינכם יכולים למשוך כסף או לעשות שום פעולה אחרת בחשבון "שהיה פעם שלכם", פקידי הבנק מסתכלים עליהם קצת באלכסון, כפי שראוי לעבריינים פורעי חוק שכמותכם, כרטיסי האשראי שלכם נחסמים, סביר שינתקו לכם את הטלפון, הכבלים, האינטרנט ובקיצור כאן אתם כבר מבינים שהרבה יותר כלכלי ומשתלם להיכנע ולשלם את הפרוטקשיין לחברה הסלולרית!!


אך אם אתם מונעים מרצון פנימי להוציא את הצדק לאור, מסיבות שונות, כמו למשל ליצור מקום מחייה של חברה צודקת ושוויונית יותר עבור ילדכם, אזי צפויה לכם עוד דרך חטטים ארוכה, במסלול שאינו מוביל לשום מקום ובטח שלא לצדק ושינוי חברתי.


חומר למחשבה:
לפני כמה חודשים הייתה כל המערכת המשפטית בארץ כמרקחה:
אורי קורב, אחד מפרקליטי המדינה המוכשרים, אמר דברים מאוד חמורים על השופטים במדינת ישראל. הוא אמר שהשופטים הם חמורים!
כל השופטים מאוד נעלבו, ואולם אף לא אחד מהם טרח לברר למה ככה אמר!
והנה לכם דוגמא לאחד מהנגעים החמורים של מדינת ישראל!


אז, סעיף 29 הנלוז, עונה על השאלה הראשונה, מדוע מעדיפות החברות הסלולריות לפנות ישירות לערכאות הצדק של המדינה, מאשר לבזבז מזמנם היקר על "להקשיב לנו, לענות לפניותינו או בכלל לדבר איתנו"
בימים אלה מתנהל המשפט על הפרשת ניסיון העושק (54 אלף ₪!!!) של חברת אורנג' – כמובן מבלי שנאמרה מילה אחת של ניסיון הידברות מצדם- המתוארת בפירוט בחלק התשיעי של הספר "אבא הוריד ראש" - סאטירה חברתית נוקבת על סמים קלים מול שאר נגעים קשים בחברה הישראלית.
http://abahorid.blogspot.com/2010/09/blog-post.html
הספר מחפש את זהותם של החמורים!
(בקישור המצב לעיל תוכלו לראות הלך רוחם של האזרחים על הנגעים המוזכרים בספר, לעקוב אחרי המשפט, להאזין במו אוזנכם לרמאות מזעזעת של חברות סלולריות ואחרות, שהוקלטו תוך כתיבת הספר.)


ולגבי אותה השאלה השניה, בדבר העדר קולו של בית המשפט, שהופנתה למלכה העליונה, המוכתרת והבלתי מעורערת של הצדק הישראלי, הגברת דורית בניש. (שלתפיסתי האישית, מחובתה לדאוג לנו, כי בנוסף להיותה המלכה, היא גם מהווה מעין סוג של אימא עבור כל אזרח כאן במדינה)


ובכן, שתי השערות כתשובה לשאלה זאת וקביעה אחת נחרצת:


השערה ראשונה וצינית: אולי סתם מלין אנוכי.
שהרי הרוב המוחץ מכלל אלפי התביעות שמוגשות מדי שנה, מסתיימות בזכייתם של החברות הסלולריות, ומבלי שיגיעו למצב של "בזבוז זמנו של בית המשפט" משמע פסק דין של בית משפט, מבלי שבכלל יתקיים משפט.
ברוב המקרים הללו, האזרח "נופל טכנית" בגלל שאינו מבין "סינית" בעצמו ו/או אין לו מספיק כסף לשלם לכאלו הדוברים את השפה, או שהוא נכנע ללחץ העיקולים והמעקלים...
נכון שאין כאן דין צדק, אבל, עם יד על הלב, בואו נודה שהכל מסתיים מאוד מהר בשיטה הנוכחית של "סדר הדין המקוצר" ומכאן יוצא, שסעיף 29 משיג את מטרתו.


השערה שניה: אולי בכלל אין זה מתפקידו ובתחום אחריותו של בית המשפט, להשמיע את קולו בדבר חוק זה או אחר, שהרי הוא אינו האחראי על חיקוק החוקים, אלה רק על ביצוע השפיטה על פיהם...
וככה בדיוק נראה כלל האחריות הציבורית של כלל בעלי התפקידים במדינתנו.
לבית המשפט מותר להביע את דעתו בקול, על כל עוולה חברתית, ואולם כאשר העוולות מתרחשות באופן יום יומי, תחת עיניו, בהיכלו של הצדק, עליו הוא מופקד, מחובתו המוסרית של בית המשפט להתריע על כך ולצעוק את קולו ברבים ובקולות רמים.


הקביעה הנחרצת:
"בימים האלה אין מלך בישראל – איש הישר בעיניו יעשה" (שופטים כ"א, פסוק כ"ה)




* * *
הצביעו על העצומה והיא תשלח באופן אישי ובמכתב רשום לכל שופטי ישראל
א. זכותו של האזרח להצליח להגיע ולעמוד בפני שופט ולשטוח את טענותיו היא זכות
יסודית של השוויון והדמוקרטיה במדינה!
ב. די בהודעתו של האזרח על רצונו לעמוד בפני שופט, בכך שלא ינקטו נגדו שום הליכי
עיקול ואכיפה עד לסיום המשפט בהחלטה של השופט.
ג. יבוטל סעיף 29 לאלתר ו/או כל סעיף אחר המתיר עוולות שכאלה כנגד האזרחים!
הצעת החוק הועלתה על-ידי אבא הוריד ראש אילן גיל בתאריך 29/09/10

תוצאות ההצבעה
בעדנמנענגד
7313

השמע קולך! מה אתה חושב?
הצבע בעד! הצבע נמנע! הצבע נגד!
הצבעתך נשמרת...
אנא הגב ונמק את הצבעתך:

תגובות נגד

אני לא מסכים איתך בעניין תיקון 29 הנ"ל אלא בחלק קטן. קודם כל תפריד בין סעיפים שונים, רובם ראויים וחלק קטן צריך שיפור. המהות של התיקון הוא העברת סמכויות ביצוע למקומם הטבעי והדמוקרטי לממשלה (שר המשפטים), על כך אסור לך להלין שכן המצב הקודם היה פשע כנגד העם והביא לנו את כל הצרות. בסעיף שהינך מתלונן עליו (נדמה לי 81 או בסמוך לו) אכן קיצרו את הדרך לטעמי יותר מידיי. תשווה את זה לקיצור הדרך שעשו בדוחות וקנסות שם הותירו זכות להשפט ולמרות זאת כמעט אף אחד לא הולך להשפט. בעניין דוחות זה פלילי (נגד המדינה) בעניין ההוצל"פ זה אזרחי נגד גוף פרטי. הייתי מתקן ונותן זכות לאדם לבחור להשפט ולא לרשות. אבל מי שרוצה להשפט צריך להחזיק בחומר ראייתי ממשי ומשכנע כי אחרת הליכה למשפט תגרום לו נזקים נוספים ולא תועיל לו כלל.
עכשיו לעיקר, המגמה של הגופים הגדולים להציף את ההוצל"פ בתביעות אינה מגמה נכונה ואינה מגמה מועילה אפילו להם עצמם - מגמה זו טובה ומועילה מאוד מאוד רק לגורם אחד לעורך דין שלקח את הטיפול בעניין. משמע מי שעושה את זה ודוחף את זה ואפילו מכריח את הגופים האלו להגיש תביעות זה עורך דין שמפיק מכך הון. ההוצל"פ עדיין נשלט ע"י משפטנים שכולם חברים ומסייעים זה לזה, וכך יוצא ששם מסייעים לעורך הדין הנ"ל, כך זה נראה אצלך. עגום מאוד.
אני מבטיח לך שמבחינת כדאיות העסק הזה לא טוב לחברות הגדולות הוא פוגע גם בהן, שכן הרבה לקוחות נוטשים וזועמים עליהם, אבל הם לא יכולים על עורך הדין המקושר. לכן אל תצפה , כמו ברוב העסקים, למציאת הסדר איתם (כל עסק מכובד יודע לסלק סיכסוכים בשקט) הם מכרו את נשמתם לשטן, לעורך דין ממולח.....
העורך דין הזה אינו מוותר לאף אחד, גם אם הוא צודק וגם אם יש לו ראיות, כי הוא מתפרנס מאותו אומלל שנפל לידיו, וכי הוא יודע שרובכם לא יכולים להתמודד איתו ועם הגיבוי שיש לו ממערכות המשפט. תזהרו חברים, תשמרו על עצמכם ותכלכלו את מעשיכם בתבונה במציאות הזו.‏
(#3)  אורח לפני 120 ימים
"לא להשתלח כך בבתי המשפט"?!
האם אדוני הפחדן ועלום השם יואיל גם להסביר לנו למה לא כך?! והאם אפשר אחרת?!
האם הם אינם בני אדם כמונו? אם יצבטו אותם-לא יצבטו? אם יעשקו אותם- לא ירגישו את אותה הצריבה בליבם?
על כלל העוסקים במערכת המשפט בארץ להבין את ההבדל הענקי בין כבוד ל "יראת כבוד" כלפי בית המשפט! כבוד מקבלים אלה הראויים לו "ויראה" מקבלים אלה שמפחדים מהם, כמו עברינים מסוכנים ועובדי ציבור כוחניים ששכחו שהציבור משלם להם את משכורתם על מנת שיעשו צדק!
רק ביקורת ציבורית תצליח להעיר את אלו שנותרו בני אדם בתוך המערכת, ולא רק שמותר לנו לבקר את בתי המשפט - זאת חובה האזרחית ראשונה במעלה, לכל מי שהדמוקרטיה בנפשו...
אילן גיל‏
(#2)  אורח לפני 224 ימים
לא להשתלח כך בבתי המשפט‏
(#1)  אורח לפני 597 ימים

תגובות נמנע

תגובות בעד

תגובה קצרה לאדון 3 המתגד האנונימי - :
אין ברצוני, בכוונתי ו/או בהכשרתי כאזרח, להפריד בין התיקונים, התוספות, התקדימים, הפסיקות, הסעיפים ותת-הסעיפים.... זאת לא השאלה!
השאלה העומדת כאן היא "תת המוסריות" של כל אחד מהחברים בארגון הזה של "מערכת הצדק של המדינה", שמודע היטב (ובדיוק כפי שכתבת) לעובדה שתאגידים ועורכי דין חסרי מוסר, משתמשים במערכת המשפט על מנת לשדוד את אזרחי המדינה, ובעצם שתיקתו "נותן את ידו לעוולות"...
מחכה לראות את השופט עם הבצים שיקום ויגיד בהכרזה... "אני חוטא למהות של התפקיד שלי"
ומבחינתי זאת גם יכולה להיות שופטת עם כאלה :-)
עד אז במילה ממך, אל תבלבל לנו את הבצים עם מילים גבוהות של משרדי משפטים וצביעות לשונית של עורכי דין העטופים באיצטלה של מכובדות צבועה...
אנחנו אנשים פשוטים שרוצים דבר מאוד פשוט: --- צדק---‏
(#50)  אורח לפני 119 ימים
בשנה האחרונה חוויתי על בשרי גניבות כספים אישיים שלי ע"י החברות הבאות: חברה סלולרית, חברת ביטוח בריאות וספק אינטרנט. בסופו של דבר הכספים הוחזרו לי, אך רק אחרי חודשים ארוכים ומתישים שבהם נאלצתי להתמודד בגפי מול תאגידי ענק בעזרת הנחישות שלי שכללה שיחות טלפון רבות, מכתבים, מיילים, פקסים ו... עגמה נפשית וכספית.
אחרי נסיונות שכאלו ואחרי שקראתי את סיפרו של אילן חיים "אבא הוריד ראש" - לא נותר לי אלא להזדהות ולהצביע "בעד" שינוי השיטה.‏
(#49)  אורח לפני 119 ימים
עצם מאסו הבנקים הייתה לפרעוש דשנה
מאת שופט הייתה זאת כי החילות פני זונה


חכם לא נכנס אליהם שופט היפוך האותיות של טיפש כן נכנס ובעיקר שופט עם אג'נדה המלקק להכול שפיט ולכלום ביניש.
אם ביניש קיבלה 20.000.000 דולר
בשביל אויבי ישראל הקמים עליו להאבידו
והם אולי בנים מתוכם של ישראל,
בדמות מלקקי פנכות הגויים.
כדי למצוא חן בעיניהם. על שהחזרנו לנו את ארץ אבותינו.

ובאשר למזוז, הוא ימכור את האימא שלו
כדי למצוא חן בעיני האג'נדה של ברק ביניש
שיצרפו אותו על תקן ספרדי לכאורה שהמיר את דתו למעשה
רות גביזון את אישה עם ביצים ואני אוהב אותך‏
(#48)  משה חזן לפני 119 ימים
לכבוד
נשיאת בית המשפט העליון
הגברת דורית ביניש
שלום רב

הנדון: החזרת ספרי תקציר שתיקת הכונסים ששלחתי אלייך נשיאתי.
מכתבך 14672011 מ20.9.11

אני אדם כואב מהיות מערכת המשפט מתעללת בי ובמשפחתי זה כבר 13 שנה.
רצה הגורל וסמוך לקבלת מכתבך בו החזרת ספרי. הקרין ערוץ 10 את הסרט פרשת קו 300.
לאחר שצפיתי בו עוד פעמיים באינטרנט, לא נותר לי אלא לספוק כפיי ולומר. האם טחו עיניי ואוזניי צילונו.
-הנה שאמרת בסרט, וגאוותי נסקה שחקים, בשומעי אותך ומאבד אמונתי בחיים אלה שזימנו לי שופטיי. אלה האמורים להיות כפופים לערכים שהבעת בפרשת קוו 300.
1. הכוח הבלתי מוגבל של השב"כ שרק במהלך הטיפול בפרשה הבנו עד כמה לא הערכנו את הכוח הבלתי מוגבל הזה.
2. איך הוא יכול להיות מסוכן כשהוא מנוצל שלא למטרותיו, ומנוצל לרעה.
3. כמה בקלות יכול הכוח הזה להיות מופנה כלפי כל אחד מאתנו – אנשים מן הישוב.
4. בכול מקום הסבירו לנו שאנחנו לא מבינים, אנחנו פשוט לא רואים כמה נזק יגרם.
5. והיו לנו שעות פרס ארוכות שאמר. החוק לא חל על השירות. לשב"כ צריך להיות חוק אחר.
6. מה אתם מתרגשים, תמיד עושים כך, וגולת הכותרת הייתה מערכת המשפט ידעה ושיתפה פעולה.
7. הטיעון הזה אינינו נכון בעליל – פשוט אינו נכון.
8. מערכת המשפט --- הייתה תמימה ואני חושבת שהיא עדיין תמימה.
9. החלק המזעזע היה שאנשים שהם חלק מהממסד מוצאים עצמם---
10. זה לא רק עניין של היסטריה, לאמר לכם שדבר כזה לא יכול לקרות שוב. אני לא בטוחה. הפוטנציאל טמון בגוף ובשיטה. כנגד זה צריך להילחם.

הנה מעט מתובנות דברייך שיכול איש מהישוב כמוני לקחת להמשך דרכו.
1. הכוח הבלתי מוגבל של המשפט באשר יורד לחיו של מי שתוהה ושואל, למה גזלו את ביתו על לא עוול בכפו ומכרו אותו ב 385.000$ במקום ב690.000$ שהיו מונחים בזכ"ד חתום בפני בית המשפט.
2. כוח רב שאין עונש בצדו אם חטא. אכן מסוכן מאוד.
3. הכוח המשחית הזה אכן הופנה כלפיי ואני אחד מאתכם. ומשפחתי חווה נחת זרועו, זה 13 שנה.
4. גם לי הסבירו שופטיי לא אחת שכדאי להתפשר עם בנק טפחות שעקד אותי, ולוותר להם על פשעיהם בי ובמשפחתי ועל מאות אלפי דולר דמי יזעי ודמעותיי שיחולקו שלל לכונס וחבורתו, ועל האמת והישר, ועל המצפון שלי.
5. ואני תמים ושואל האם המשפט הוא מעל לחוק. האם החוק לא חל על המשפט.
6. במקרה שלי מערכת המשפט יודעת ומשתפת פעולה עם בנק טפחות וכונס נכסים מטעמו. אשר קונה הדירות במימון הבנק. ובסיוע תמוה של ההוצל"פ המנפיק הוראה לבנק לתת הלוואה לכונס עבור קונה שהצהיר בפניו כי כל הכסף מוכן אצלו בשקלים ורק אני מפריע לו לממש זכייתו בשלל. עשרות נכסים רשומים בבעלותו של הכונס רק בירושלים.
7. טענותיי נכונות בעליל אם אך תקראי את ספרי שאני מתכבד לשלוח אלייך בשינית.
8. היכן התמימות? אנו רואים כל יום מעללי שופטים שמערכת מתוקנת חייבת להקיא אותם מקרבה.
9. אני חלק מהעם שמילא כל חובותיו כלפי עמו. ושרק ביקש שטפחות יעמוד בהתחייבויותיו כלפיו והכונס לא אבה.
10. אכן אנו חווים מדי שנה מאות משפחות המושלכות לרחוב רק בכדי להעשיר כונסי נכסים ושותפיהם בבנקים ורחמנא ליצלן אולי גם במערכת המשפט.

אני דורש כאזרח מנישאתו וכי חובה מוסרית לקרוא ולבטל כל שנפסק נגדי ולומר לאמת ולצדק כאן משכנכם.
אין לי לשלם על כל ערעור 25.000 ₪. באשר גם הסיוע המשפטי חדל מלספק לי ייצוג כי בתי המשפט דחו תביעותיי הצודקות. כדי לרצות מערכת בנקאית מושחתת, ודורשים עירבון שאין ידי משגת, להמיתני.

בכבוד רב
משה חזן
פקס 0722766621 נייד 0506655091 reeem@zahav.net.il

נ.ב.
דברי השופט בדימוס חשין בסרט כשעוד היה בצד האחר של המתרס
השופט חשין אמר:
1. לשלישיה הזאת מגיע צל"ש, הדלקת משואה, פרס ישראל, משהו... ורק כי רצו לגלות פשעיו של ראש השירות, מגיע להם עונש שכזה?
2. לעולם תלך בעקבות מצפונך
3. רק האמת והישר תעשה
4. שלושה אנשים ישרים וטובים, גדעו אותם באמצע הקריירה. רק כי רצו למנוע פשע.
ומשטעם טעמו של כוח ללא נשיאה באחריות על שימוש אסור באותו הכוח, אמר:
1. מה דעתו על פיטוריה של השופטת הילה כהן, שנתפסה בזיוף פרוטוקולים.
תשובתו מדהימה ומקוממת:
"ישבתי במשפטי משמעת קודמים.
הם פשוט לא הודלפו."
"היו מקרים יותר גרועים מזה, שעברו בלא כלום,"
"נגמרו באזהרה ואף אחד לא יודע, לא שומע."
"ככה צריכים להיגמר דברים,"
"כי ברגע שאתה מפרסם דבר כזה - באותו הרגע השופט נשרף".
והמסכנה המתבקשת:
1. המשנה לנשיא העליון לשעבר מישאל חשין אמר על פרופ' פרידמן :
"אולמרט מינה לשר משפטים את האויב הגדול ביותר והמתוחכם ביותר של בית המשפט.
מי שירים יד על ביתי, אגדע את ידו" (ynet 25.2.09).

ותושבתה:? ניחשתם.
החזירה שוב את ספרי ששלחתי אליה לראות עיוות ועינוי הדין שנמשך כבר 13 שנה.‏
(#47)  משה חזן לפני 119 ימים
בני זוג באים אליו להידיין. הרב אומר לבעל – "אתה צודק". ואחר כך הרב אומר גם לאישה –"את צודקת". כששואלת אותו הרבנית – כיצד זה ייתכן שניהם צודקים? עונה לה הרב – "גם את צודקת".

מי שיש בידו כוח רב ביותר ואינו בר העמדה לדין, הינו אלוהים.
אם הוא אלוהים, למה פסיקותיו מעוותות ומפלות בין דם לדם.
ואם לפי
דורית ביניש- "שיקול דעתו של השופט הוא מצוין, גם אם הוכח אחרת "
משמע שופט הוא מעל לאלוהים.‏
(#46)  משה חזן לפני 119 ימים
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3514016,00.html
להעיף את הנבל מהמערכת המושחתת
איך אמרה ביניש בכתבה שבה 1/5 מהתלונות על שופטים מוצדקות.
"נשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית ביניש מסרה בתגובה לדו"ח: "התפקיד השיפוטי אינו דומה לשום תפקיד אחר. זהו תפקיד בעל יחוד."
ואני אומר לכם מניסיוני

זה אינו ייחוד
זה בקושי רדוד
בו כל 0 אופס חשוד
ראו הפושע שבא לשפוט דנציגר‏
(#45)  משה חזן לפני 119 ימים
לא לחינם בא הבן שגֶר אצל משפח פגר כי הוא בין מינו
מדוע אני חייב לקבל הדין
שיוצא מפסיקותיו של פושע
ש' משה רביד שאת האמת יודע
את זעקות שברי עד היום שומע
ולהשיב על שאלון מטפחות מונע
ש' גרוניס לא מתערב ומתעתע
ומהאלה ביניש מתי יצא המרצע?
אני עייף ולאמת דורנר מתגעגע
ואני מוכן להתחייב בראשי שאם
תבדקו בציציות השופטים כולם
מחציתם ישר לכלא ומהנותר
יברחו בהיוודע הבדיקה לניכר
ומשפטי הצדק אולי רק אז
אור יראו מהשופטים שנשאר
בינתיים ובין הזנונים
נתמנה לתגבר כנופיה
של שפוטים לרוע שנבחר
לדחוף את האמת לת...
ואת השוחד לאמתחת
הפושע המזדמן דנשֶגֶר
שנפל לא רחוק מהאדֶר
ודמי אחים רווה השֶגֶר
בקומבינה חוב לחיאני
לטפחות אחזיר אני
ומה ההבדל בן צנעני ללחיאני
ללחיאני יש כביכול דנציגר
לצנעני יש מי שעניינים סוגר
הראשון מתחת לשולחן ונוכלת
השנייה כבוד מלעונית ואיוולת
ובתוך עמי חי אני נאום האיש.
לאלתר ויותר מכל מוצדק שקיים
לבטל החלטה שדנציגר עליה חתם
משה
נ.ב
הכול קשור בכול וזה לא סוד
ביתי טפחות גנבו ואני יוצא לנדוד‏
(#44)  משה חזן לפני 119 ימים
http://www.iba.org.il/bet/?type=1&entity=808852

1. שוטים חסר פ כשה פ-נים משוקץ אז אנו שוטים שנותנים להם להתעלל בנו
2. חשוב לעלובת הנפש
המפעל החוקתי או המעל המשפח-תי? הפנסייתי
עכשיו שגמרת /להגיש הצהרת הון
3. אחסן מנק רחו
4. חרד, הוא מי שכול פועלו בשקר היה, אחרת ממה יש לו להיות חרד?
ראו אותה על מה השבענו
ומה בלכתה היא משאירה לנו.
חוק יסוד
השפיטה – נוסח החוק בישראל
שבועת השופט
פרק א': הוראות יסוד .
הצהרת האמונים של שופט בסעיף 6 לחוק יסוד השפיטה

"אני מתחייב לשמור אמונים למדינת ישראל ולחוקיה,
לשפוט משפט צדק,
לא להטות משפט ולא להכיר פנים".

האומנם???


בסעיף 13 לחוק הנאמנות, שזה לשונו:
"איסור טובת הנאה
א. "נאמן לא ירכוש לעצמו או לקרובו נכס מנכסי הנאמנות או כל זכות בו, לא יפיק לעצמו או לקרובו טובת הנאה אחרת מנכסי הנאמנות או מפעולותיה, ולא יעשה דבר שיש בו סתירה בין טובת הנאמנות לבין טובתו שלו או של קרובו".
האומנם???


סדר הדברים ותשפטו אתם.

את שלום כהן הכרתי כאשר שיפצתי לו ולעו"ד יעקב חסדאי את משרדם בירושלים ברחוב המלך ג'ורג'.

שלום כהן ראה כי טוב,
ושלח אותי לעשות עבודות חשמל בביתו, ולא שילם בגינם.

שלום כהן ראה כי טוב,
ובא לבקר עם אשתו וילדיו בשבת בבריכה בביתי.




שלום כהן ראה כי טוב,
וביקש הצעת מחיר לשפץ קומת קרקע בבניין, בית שטרית בשד' הרצל בירושלים. הכנתי לו הצעה, ואולם רצה עבודה ללא מע"מ, וללא חשבוניות. משסירבתי, נפרדו דרכנו.

ובלי שום קשר .......

• בנק טפחות פרסם בכול אתר- ממש כמו היום,
"משכנתא בקצב שלך", שלם כמה שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה, ואיך שאתה רוצה. רק תגיד, ונדחה או נקטין לך את ההחזרים לשנה או שנתיים, רק תגיד.
ולקחתי הלוואה.
בדיעבד, משנצרכתי, הבנק הפנה אותי לאותיות הקטנות, ולא אישר לי את דחיית ההחזרים. הונאה וגנבת דעת בראש חוצות.

• כונס הנכסים שלום כהן מרחוב המלך ג'ורג' 19א' ירושלים,
מונה לכונס נכסים על ביתי, שלא!!! בהוראת בנק טפחות. ומיד ביקש פינוי.

• השופט צבי זילברטל מהמחוזי,
נתן לנו חודש ימים למו"מ עם קונה שחתמתי איתה על זכ"ד, ואולם הכונס שאצה לו הדרך, ביקש כעבור 5 ימים בלבד, מהחלטת זילברטל. לבצע פינוי וקיבל היתר מהרשם גד ארנברג מההוצל"פ.

• מהקונה שהבאתי, ועם זכ"ד חתום, במחיר שוק, בסך 690.000$, הכונס התעלם ממנו, ומהחלטת השופט זילברטל ודחה את עו"הד שייצג את הקונה.

• הבאתי עוד קונה ב 670.000$ וביקשנו מכתב מהבנק ומהכונס על גובה החוב ולשלמו לטפחות. הבנק והכונס סירבו לתת לבנק לאומי מכתב כזה. [גם פגישת הקונה עם הכונס לא סייעה] והכונס עמד במריו.

• מכּר שעובד עם טפחות,
דיבר עם הבנק ועם הכונס. והיה נראה כי הכונס נענה לבסוף לתת מכתב. אשתי ובני הלכו אל הכונס לקבל המכתב, והכונס שוב סירב לתת המכתב.

• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
אמר לגיסי אשר ניסה לתווך בינינו, "משה חזן זה לא רק חוב" [יש הקלטה]

ולפי זה, כן יש קשר........

• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
פרסם מכרז ובו דרש תוספת 2% מהזוכה, וכאשר "זכה" איש הקש בן עטר, מחק הכונס ידנית, את הסעיף הזה מהסכם המכירה. מטרתו למנוע ממתחרים נוספים להגיע. גם פרסם לשם כך על חצי עמוד בגלובס כתבה מגמתית, להדיר רגלי מתמחרים.

• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
שתל לבסוף קונה קש מר רפי בן עטר, מטעמו ומכר לו את ביתי ב- 385.000$. –[אז, לא הצלחתי להבין מניעיו של הכונס, למה? למה? הוא עושה לי את זה.]
• קונה הקש רפי בן עטר הצהיר להוצל"פ
א. "לשם הסר ספק, מבהירים הרוכשים כי לא ידעו שהנכס בכינוס – נכסים, ואף לו ידעו לא הבינו משמעות המונח".
ב. "אני עשיתי את כל הפעולות הכספיות הדרושות כדי לעמוד בתשלומים הנדרשים ממני, לרבות שחרור כספים, מתוכניות סגורות וכן ביצעתי מכירות, כמו כן פיניתי נכסים שהניבו דמי שכירות מתוך כוונה לממשם ואף מכרתי אחד מהם. בשל פעולותיי אלה אני מחזיק סכום כסף ניכר בשקלים ונגרם לי נזק כלכלי וכספי גם בשל כך וגם בשל הפיחות בשער השקל".

• השופט יעקב צבן, מהמחוזי. [החלטה מגמתית ולא הוגנת]
היתנה קבלת הערעור בהפקדת עירבון בסך 20.000 ₪.

• השופטת דליה דורנר מהעליון,
"ניתן בזאת צו ארעי כמבוקש".
הצו הארעי יעמוד בתוקפו עד למתן הוראה אחרת. תוקפו של הצו הארעי יפוג באם לא יופקד עירבון כפי שייקבע על-ידי רשם בית-משפט זה.

• השופטת דליה דורנר, מהעליון.
סוף דבר, הבקשה מתקבלת. ניתן בזה פטור מהפקדת עירבון בשני ההליכים שבכותרת.

• השופטת דליה דורנר, מהעליון.
בנסיבות אלה, אני מקבלת את הערעור, מצרפת כמשיבים נוספים את הזוג בן-עטר ומחזירה את הדיון לבית-המשפט המחוזי, למען ידון בטענה הנוגעת לסבירות המחיר, לגופה.
צו עיכוב הביצוע, שניתן על-ידי יעמוד בעינו עד למתן החלטה על-ידי בית-המשפט המחוזי. משכך, התייתר הדיון בבקשת רשות הערעור השנייה, הנוגעת להפקדת הערבות ואני מוחקת אותה.

• הרשם אורי פוני מההוצל"פ [החלטה נפשעת]
בשיתוף מי מהמשטרה בניצוח הכונס שלום כהן, נתנו ידם לביצוע עבירה חמורה על החוק, עצרו אותי ללא צו, וביצעו פינוי ברוטאלי של בתי. נגד עיכוב הליכים של השופטת דורנר מבהמ"ש העליון.

• השופטת דליה דורנר, מהעליון.
"בנסיבות אלה, ניתן בזה צו ארעי להחזרת המצב לקדמתו באופן מיידי, היינו, לשחרור המבקש ‎1 ממעצר, ולהחזרת המבקשים לביתם".

• השופטת דליה דורנר, מהעליון. על {המשיבים, הכונס כהן והרשם פוני.}
מתשובת המשיבים לבקשה עולה, כי הצו הראשון לא הובן כראוי. כוונת הצו הייתה ועודנה, כי יעוכבו כל הליכי ההוצאה לפועל כנגד המבקשים.
הצו יעמוד, אם כן, בעינו.

• השופט יעקב צבן מהמחוזי. [החלטה מגמתית ולא צודקת בעליל]
העדיף שמאות מטעם הכונס ב- 450.000$ על שמאות לבנק לאומי מטעם הקונה ובמימוני. ב650.000$ ובניגוד לדעת השופטת דורנר.

• השופט צבי סגל מהמחוזי,
נתן 60 יום להגיע להסדר, הבאתי קונה שישלם באחת כל המשכנתא לבנק טפחות והם סירבו לקבל.

• השופט ג'ובראן מהעליון, [החלטה אומללה ואני ללא ייצוג]
לא ניתן להתעלם מהעובדה, שבענייננו היא מכרעת, והיא, שבפועל לא הצליחו המבקשים להביא קונים המוכנים לקנות את הבית במחיר טוב יותר מהמחיר שהוצע על-ידי המשיבים 3 ו-4 .
אשר-על-כן, בקשת רשות הערעור נדחית.

• השופט משה רביד, מהמחוזי, בתביעה נגד הבנק. [החלטה מקוממת]
אמר לי באולם בנוכחות כולם,
(א) שהוא קרא כל שהגשתי לו.
(ב) ושהוא מבין שנעשה לי עוול.
(ג) ושהוא לא יהיה הראשון שיפסוק לי מיליונים נגד הבנק.
(ד) ובהחלטתו כתב:
"אינני רואה מקום לחייב את הבנק להוסיף ולהשיב תשובות אשר יש בהן משום הכבדה עליו."

• השופט אשר גרוניש מהעליון, החליט שלא להתערב. [החלטה מבישה]
"כי תצהיר גילוי המסמכים מטעם המשיב ואשר צורף בנספח ו' לבקשה) מעורר אכן תמיהה לאור ניסוחו.
איני רואה מקום להתייחס לכך מעבר להערה זו."
[הגשתי תביעה חדשה נגד הבנק]

• השופט א דראל, מבימ"ש השלום, נגד הכונס והמשטרה.[החלטה אומללה]
דחה את תבעתי נגד הכונס וחבר מרעיו בגין פינוי בניגוד לחוק. וחייב את המשטרה בפיצוי 5000 ₪.
[הגשתי ערעור למחוזי]

• השופט דוד מינץ מהמחוזי מבקש עירבון 15.000 ₪. [עלבון לאינטליגנציה ]
"תמים דעים אני עם ב"כ משיב 3 – המבקשים הגדישו את הסאה בבקשותיהם בעניין הפקדת העירבון תוך עשיית דין עצמית באי עמידה בהחלטות בית המשפט.
הבקשה נדחית אפוא".
[הגשתי ערעור לעליון]
ועתה ולהלן:
"משיצא המרצע מן השק"
ונמצא המניע האמיתי לעוולות הכונס ובנק טפחות
במשפחתי, במשך 12 שנים של עינוי דין.

• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
קנה וקונה לעצמו ולקונספירציה עשרות רבות של בתים בהם פעל
"כנאמן וכשלוחו של החוק". [ומי שרוצה גוש וחלקה יקבל]



• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
משלם ארנונה במזומן וחודש מראש על כל "בתיו" אלה אשר קנה בשקר באישור החוק, עד אשר מוכרם ברווח ומחלק עם המשת"פים, את דמי הלא יחרץ מעשיית עושר ולא במשפט, מדמי של אחים, שהוטה יומם.

• לכונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
עשרות נכסים רשומים בבעלותו רק בעיריית ירושלים. במימון בנק טפחות ובסיוע תמוה של ההוצל"פ.

• כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
1. לא מילא חובותיו ככונס נכסים ולא דאג למכירת הבית בתקופה של 10 שנים ויותר.
2. היה עליו לפעול באופן אובייקטיבי כשלוחו של בית המשפט ולא לקדם אינטרס צר של עצמו ושל מי מהבנק ואחרים, על חשבון כבודנו וקניינו, ולכל הפחות למלא את תפקידו ככונס נכסים ולדאוג למכירת הבית. לעניין זה יפים דברי ביהמ"ש בע"א 1034/9, רמות זכרון בע"מ (בכינוס נכסים) נ. ד"ר אליעזר וולף (לא פורסם):
"כונס הנכסים שנתמנה על ידי בית משפט פועל מטעם בית המשפט כעושה דברו (OFFICER OF THE COURT), ואינו סוכנו או שליחו של הנושה אשר הציעו ביקש את מינויו. על הכונס להניח דעתו של בית המשפט שפעל כדין (ע"א 141/74 פרבוים נ. שיריזלי, פ"ד ל' (1) 20, 26) ולטובת הכינוס. מוטלת עליו חובת אובייקטיביות במילוי תפקידו ואין הוא צריך לקדם את האינטרסים של הגורם אשר מטעמו הוצע ככונס, שהרי אחרת תהיה בכך פגיעה באינטרסים של נכסי הכינוס או של נושים אחרים (המ' (י-ם) 1454/67 אור נ. אושין, פסקים מחוזיים, ס"א 132, 135)."

• על התנהלותו של כונס הנכסים שלום כהן מירושלים,
אמר הממונה על הגביה של בנק טפחות, בין השאר.
1. "בעיניי אם אני מנתח את קווי האופי שלו מדובר בפושע ברמה בינלאומית."

2. "אם תצליח להוכיח את הקשר הזה אני מניח שבסוף הצדק יצא לאור."

3. "אין דבר כזה הסכמה שבשתיקה של הבנק, מי נתן לכונס אישור למכור את הבית?"

4. "הבנק לא נתן לכונס אישור למכור את הבית"

5. "מה זה אפשרי מבחינת החוק? הבנק רוצה להגיע אתך להסדר."

6. "יש כאן חשיפה, משה אני אומר לך, הנושא הוא מאוד עדין, יש כאן חשיפה."
7. אתה צריך לקחת בחשבון שהמצב הזה סבוך מכיוון שיש בו צד ג' לכאורה, אני בעצם חושף את הבנקים."

8. "אם אני עושה אתך עסקה אחרת.! הוא [הכונס] סנדל אותנו, אתה צריך לקחת את זה בחשבון ואני מנסה לפרק את זה בדרך הנכונה."

9. "אתה יודע כמה מיליונים הוצאתי לו [לכונס] מהידיים? אתה יודע כמה הוא שונא אותי?

10. "הכול פה מתאים לתיק יותר מדי, ואם הכול מתאים אז צריך לבדוק את זה. צריך מישהו שיבוא ויוכיח את זה, אני מודיע לך, משה חזן, ברגע שאתה תוכיח את זה אפילו לבנק, אפילו לבנק אם תוכיח את זה, כן? זה כבר יעכב את ההליכים, אני לא צריך אחר כך בית משפט והכול, ברגע שאתה תבוא עם חומר חקירה, ותודיע לבנק חברים הנה זה מה שגליתי, דעו לכם זה המצב. הבנק יפחד, הבנק יגיע מיוזמתו לאיזושהי הבנה, שאסור לנו לעשות את זה. משה, אתה אתי?"

11. " מה זאת אומרת הבנק? אתה, בית המשפט צריך לעזור לך, כמה כסף הוא לקח [הכונס] שם על שכ"ט כמה כסף לקח על הוצאות, הוא יעמיס שמה אין ספור, זה כבר ברור לי מה הוא יעשה."

12. " יהיה פה עכשיו מהלך משולש. תלונה במשטרה, מכתבים אלי יותר חריפים לבנק, בקשה להוצל"פ לעצור את כל ההליכים, לאור החשדות. תהיה חקירה, פעילות במס שבח, כל הדברים האלו הם אלה יטפלו בעניין הזה."

13. "אבל זה בדיוק זה, ככה הוא [הכונס] סנדל אותנו [את בנק טפחות], ככה הוא סנדל אותנו. עכשיו אני אומר לך לך להוכיח שיש שמה קשר. היום נפגש עם המבקרת, יש לנו.... הוא סנדל אותנו."

14. "רגע רגע, שמע, קודם כל הוא עצר את זה, [ישראל מאור מבנק המזרחי] שלח את המכתב, [לכונס] ההליכים לא יחודשו. הוא יפגש עם שלום כהן, הוא נפגש היום עם המבקר, אנחנו [הבנק] מבינים שיש לנו בעיה."

15. אני מבין שאנחנו, הוא [ישראל מאור] אומר אורי, אני לא יכול לפגוע בבנק, אתה מה שאתה מבקש ממני [מישראל מאור] זה לפגוע בבנק, אמרתי לו לא, אני מחפש את דרך הישר, זה מה שאני מחפש."

16. "אני ברור לי כמו שברור לך מה קורה פה, יש פה עוול נוראי לצערי הרב.,

17. "תשמע, אני אגיד לך כמה דברים, כל מה שאני עושה ומדבר אני מקווה שזה ישאר בינינו."

18. " אני הרי יודע עם מי יש לנו עסק."

19. "ואפילו משפחתי נפגעה בגלל התיק שלך, אני לא אמרתי לך את זה, אני לא רציתי לצער אותך אבל הבן אדם [הכונס] אה, ניסה לפגוע בי ברמה האישית, במיוחד בגלל שהוא הבין שאני מגיע לתיק שלך."
20. "זה כל כך הציק לו, [לכונס] שהוא אה, טיפוס שהוא בעיניי אם אני מנתח את קווי האופי שלו מדובר בפושע ברמה בינלאומית."

21. "עכשיו רגע, רגע, רגע, קודם כל צריך להירגע ולא לדאוג ולא להיות מוטרד."

22. "חכה, חכה, משה, אתה קודם כל תהיה רגוע, מכאן ועד מצב של פינוי וכול היתר ייקח זמן."

23. "אני הייתי מנוע מלטפל בתיק שלך בגלל אלמנט אחד, שאמרו לי אדוני, יש פה תיק בבית משפט עליון, אתה לא מורשה להיכנס לתיק הזה, אז מה אם אני היום נכנס ומטפל בתיק הזה, הרי יש סכנה שאני הולך לחשוף את הבנק, הרי מה הוא יעשה, יביא את איש הקש שלו, את אותו אחד שהוא מכר לו את הבית לכאורה, זה שמחכה כבר 5 שנים לקנות בית."

24. " אז הוא [הכונס] מה הוא עשה? הוא בעצם סנדל את הבנק, הביא, הגיע, הביא את המצב למצב כזה שהבנק חושש כי הבנק רוצה היום להגיע אתך להסדר, הרי אני את כל הלקוחות שלו לקחתי."

25. "חכה, חכה, אני לקחתי לו את כל הלקוחות לא בגלל שעשיתי מולו מאבק חזיתי, אלא מפני שהם הגיעו אלי, הם הגיעו אלי, טיפלתי בהם גמרתי אתם, עכשיו אתה בגלל שהתיק שלך [רווח צפוי לכונס ולקונספירציה מהקומבינה, כחצי מיליון דולר] הוא כל כך מורכב. אתה לא צריך לסבול, קודם כל אתה לא צריך לסבול מאף אחד, אתה צריך לעבוד נכון."

26. "אני בסוף השבוע עובר לתפקיד אחר." [כשכמעט הצליח אורי לשחרר אותי מטפריו של הכונס, איים הכונס על הבנק שסונדל כאמור ע"י הכונס, והבנק החליף את יוניסי במריונטה כדי להמשיך ולשמור על השקט התעשייתי, ונתן ליוניסי תפקיד בכיר יותר.. ואני למה תשאל, בגין כל אלו ואחרים אוכל מרורים כבר 11 שנה.]

27. "גם משכנתאות וגם מסחרי, הכול, גם ניירות ערך, הכול." [ נו, כלום כל הגדולה הזו לה זכה יוניסי לא שווה שהעולות ישכנו קבע בבנק והקונספירציה תמשיך לחגוג כל הדרך אל הבנק].


ולכול יש הוכחות בדוקומנטים ובהקלטות,
אעמוד כאן, ושפטו אתם.
"כי קצר המצע מהשתרע והמסכה צרה כהתכנס"


חזן משה
צור הדסה ד.נ. האלה 99875 ת.ד 193 טל. 025337128
פקס 0722766621 נייד 0506655091 reeem@zahav.net.il‏
(#43)  משה חזן לפני 119 ימים
כפיים, אילן על המאמר הנכון והמעניין.

:-) טלי.‏
(#42)  אורח לפני 119 ימים
כל מילה נכונה בכתבה זאת,לא סתם חילחל האי אמון במערכת המשפט,ומאחר שמערכת המשפט מהווה את אושיות החברה והדמוקרטיה,כדאי מאוד שהמורמים מעם יקחו זאת לתשומת ליבם.למרות שבמקומות מסוימים הם מוזכרים כבני אלוהים.‏
(#41)  אורח לפני 119 ימים
13 שנות עינוי דין .


1. טפחות פרסם בסוף 94 בוא תכתיב לנו את הקצב. "משכנתא בקצב שלך". כעצמאי התאים לי ולוויתי 400.000 ₪ ב12.94
2. נקלעתי לקשיי נזילות וב 7.95 ביקשתי הפסקת החזרים כפי שהתחייבו בפרסומיהם. סירוב הבנק לעמוד בפרסומיו, והתנהלות לא הוגנת מצד הבנק, הביאה אותנו עד הלום.
3. לחצו עלינו ללא רחם הבנק והכונס, ובדיעבד הסתבר שלא היה חוב כלל כשהחל הכינוס.
ויש לי להוכיח זאת.
4. עברו שנים ואני לקחתי כאמור הלוואה מטפחות, וכשביקשתי שיעמדו בפרסום שלהם, הגיח משום מקום אותו שלום כהן והשאר היסטוריה. הוא כונס הנכסים של טפחות.
5. עד שהחל הכינוס ב12.2000 שילמתי חובותיי לא כשכיר שיורד לו מהתלוש, ואולם שילמתי ובגדול והרי לא טמנו ידם בצלחת ולקחו שכ"ט וריביות רצחניות שלא ניתן לבדוק חוקיותן. אני גם לא ידעתי שיש אפשרות שאי פעם ימכרו לי את בית חלומותיי.
6. הבאתי קונה ב 670.000$ וכל שדרש בנק לאומי. זה מכתב מטפחות שעם תשלום החוב יוסר השעבוד. טפחות והכונס סירבו לתת מכתב. פניתי להוצל"פ וכי יש לי לשלם את כל המשכנתא. וגם ההוצל"פ התעלם. לציין כי לא הייתי מיוצג בעת ההיא ופעלתי לבד כדי להסיר את רוע הגזירה, ופניתי לשכל הישר וללא הועיל. הם ניצלו תמימותי וסיבכו אותי ואת משפחתי.
7. ובתמחור מתוזמר, מכרו את הבית לקונה קש ב 385.000$. לא עזרו כל הפעולות המשפטיות וכאילו בתי המשפט רחמנא ליצלן משתפים פעולה עם הכונס ואיש לא אבה להקשיב לטענותיי.
8. השופטים דורנר דליה , צמח יעקב ומוריס בן עטר, היחידים שנראה, כי הבינו את העוול שנעשה לנו . נתנו עיכוב הליכים, והאחרים לא שעו לשוועותיי על העוול.
9. נעצרתי ללא צו והכונס ביצע בנו פינוי ברוטאלי ואלים בניגוד לצו עיכוב גורף מהעליון.
10. הובלתי אחר כבוד מהמעצר להוצל"פ ושם הסתודד הרשם פוני בלשכתו עם הכונס, שלום כהן. בדיון בפני הרשם אורי פוני, הבהיר בא כוחי כי יש עיכוב גורף מהעליון. [הרשם פוני נתפש יושב עם הכונס בבית קפה וסוגר דילים. יש כתבה מעיתון.] ב.כ. ביקש שעתיים כדי להביא הצו מהעליון. הרשם פוני לא שעה. ובוצע כאמור המעצר והפינוי הברוטאלי ובניגוד לכול חוק. בא כוחי פנה לעליון וקיבל צו שיני לשחרר אותי ממעצר ולהשיב המצב לקדמותו. הכונס ניסה בעליון לשנות ההחלטה ודורנר לא נתנה לו. בינתיים הורה הכונס למפנים לסיים מהר הפינוי, והציג מצג שקרי לשופטת דורנר, וכי הפינוי הושלם. ההרס.
11. בדיעבד, נודע לנו מפי הממונה על הגביה של טפחות, מר יוניסי. כי מעולם הבנק לא נתן הוראה למכור את ביתי. יש לי הקלטות, ותמלילים.
12. התחלתי לחקור מדוע אם כן הכונס עומד על דעתו ובנחרצות יתר, למכור את ביתי דווקא 385.000$ ולא ב 670.000 $
13. הסתבר ויש דוקומנטים מקוריים. כי הכונס ביחד עם מי מהבנק[ היועמ"ש אליעזר וולף, של טפחות מעורב בזה עד צוואר.] קונים את הבתים לעצמם והמה רשומים על שם הכונס ובבעלותו מצאתי 20 בתים רק בעיריית ירושלים . הכונס משלם ארנונה עבורם במזומן וחודש מראש. וכשנמכרים הבתים מתחלקים ברווחים. ולא מין הנמנע כי ישנם גם שופטים המקבלים דמי לא יחרץ. אחרת כיצד ניתן להסביר מדוע הבנקים זוכים ב 99% מהתביעות.
14. כאשר הוחלף בטפחות הממונה על הגביה, הגיע אלי מידע שהבנק מוכן להגיע להסדרים עם לקוחותיו. באתי והצגתי בפניהם כל השתלשלות העיוות. נאמר לי אחר כך [והחומר מוקלט ומתומלל]. ע"י הממונה על הגביה החדש מר יוניסי,
א. הכונס סנדל את הבנק.
ב. וכי הכונס מתנגד להחזיר אותי למסלול התשלומים. ויש חשש לחשיפה ענקית של הבנק אם הוא יצליח לשחרר אותי מציפורני הכונס. וכי הכונס מאיים על הבנק.
ישראל מאור הבוס של יוניסי אמר לו כי מה שהוא מבקש ממנו [להגיע אתי להסדר],
ג. זה לפגוע בבנק. גם יעקב פרי ניסה להתערב אצל ישראל מאור, לפי בקשת ב.כ. עו"ד יחיאל גוטמן. ואמר ישראל מאור לפרי והחומר מתומלל אצלי, משיחתי עם גוטמן. כי
ד. "אנחנו יורים לעצמנו ברגל".
15. תבעתי את הבנק על עוולות שנים. לתשלום פיצויים בסך 15.000.000. ₪. והשופט משה רביד במחוזי, אמר לי כך. "קראתי את החומר וכולל התמלילים" שהגשת לי. ואני יודע שנעשה לך עוול. אבל אני לא אהיה הראשון לחייב בנק לשלם לך מיליונים.
16. השופט רביד ביקש כי הצדדים יגישו שאלונים. הגשתי שאלון לבנק טפחות במסגרת התביעה.
17. השופט רביד, החליט, "אינני רואה מקום לחייב את הבנק להוסיף ולהשיב תשובות אשר יש בהן משום הכבדה עליו." לבסוף מחק את התביעה.
18. מסכת של אינטריגות ושחיתות אין קץ. וקצר המצע. כל שהזכרתי כאן הוא רק קצה הקרחון מהחומר שהצטבר אצלי ורובו ככולו עם דוקומנטים מוכחים.
כיצד מה לעשות?
הסאגה הזאת לא יכולה להמשך ואבדו לי 13 שנים מהיפות ביותר של חיי, רק כדי להגן על ביתי מפני הקנוניה של הכונס שלום כהן ומשותפיו בבנק טפחות ואולי רחמנא ליצלן גם בבתי המשפט.

בכבוד רב
משה חזן,
13 שנים מהיפות בחיי האדם אבדו לי
ומבקש ולו מעט יושרה והגינות במשפטי

צור הדסה. 0506655091 reeem@zahav.net.il‏
(#40)  משה חזן לפני 119 ימים
אם רק יגישו הצהרת הון ישוב אימון הציבור
משאינם עושים זאת ואפילו מיוזמתם הם
קיים חשש כבד למשוא פנים ולשוחד שלמונים
השופטים בהתנשאותם ובגלימתם לכיסוי ערוותם מבאים עליהם
את זעם הציבור.
ואל יחשבו שאנו אצים רצים לפתחם וזו להם הוכחה לנחיצותם.
אלא הם בבחינת רעל נחשים מהול בדמי אנוסים.
אנו הסוסים טיפשים להחריד. המשתמשים ברעל המהול
רק כדי להאריך את מסע הגסיסה. כי הסוף למשפטם המשוחד
ידוע מראש.
ברוכים הבאים למשרפת המהויות של תמימי דרך
הלוקחים משכונתא לעתיד כונסי הנכסים, בכירי בנקים ושופטים.
אם תעקבו מדי כמה ימים אפרסם עיוות דין של thiefahot בשיתוף המשפח בישראל.
http://www.2all.co.il/web/Sites/yeshmeyesh/PAGE10.asp
ואילך‏
(#39)  משה חזן לפני 119 ימים
אומר מנהל לקוחות מיוחדים של בנק המזרחי טפחות ישראל מאור לממונה על הגביה של המזרחי טפחות
"מה שאתה מבקש ממני, זה לפגוע בבנק". [להחזיר אותי למסלול ההלוואה]
1. פעילות הבנק תיפגע.
2. רוצה לומר, רווחי הבנק יפגעו.
3. מכאן שרווח לבנק לא בדיוק הולך עם לווה המשלם משכונתא.
4. אלא מהשלכתו לרחוב כמו גם אלפי משפחות אחרות, ושיתחיל האידיוט מחדש.
5. בסיוע הפרטות ובתי המשפט המאפשרים בין השאר 18 דירות לאהרון ברק.
6. ובסיוע שפלי אדם הנקראים כונסי נכסים. הממונים ע"י הבנק בחותם גומי של המשפח.
7. רוצה לומר, שהקנוניה מרוויחה רק כשהיא דורכת עלי לפי "החוק".
8. ועל עוד אלפי משפחות נורמטיביות בישראל מדי שנה.
9. קונספירציה המעניקה עירוי לחדלי אישים מדמי אחים שעיוותו דינם, נפול תיבול.
10. יאיר ושלי הזדמנות חייכם [להחזיר המדינה לשפיות- תלוי בהגשת הצהרת הון שופטים.]
משה חזן = עינוי דין 13 שנה.
http://www.2all.co.il/web/Sites/yeshmeyesh/PAGE10.asp
(#38)  משה חזן לפני 119 ימים
ארץ התן ועם נהנתן
עם מוזר מארץ שנער
חלול המצע ורב הבצע
התן מיילל והנהנתן זולל
הבנק גונב והאדם דואב
צדק במשפט זרקו לפח
לובשי ג/כלימה הפכו הדף
הנהנתן שואל איפה הכסף
המתוסכל מהותו בדון דולף
בוקר טוב בנק סטנלי ישראל
נוטר מיליארדים השלומיאל
ניצול שואה, אוכל מפח
ילד המחאה, רוחו נפח
לא למדנו שאין להם להאמין
הפתק עיקר אתה על הסכין
חברירים ההיסטוריה חוזרת
SMS ופוליגרף לגוזרי סרט
כי אין, אין לנו ארץ נהדרת
משה‏
(#37)  משה חזן לפני 119 ימים
המילים משפט וצדק חייבות להיות קשורות זו הזו‏
(#36)  אורח לפני 120 ימים
בתי המשפט בישראל נשלטים על ידי המערכת הפוליטית, והם קבלני העשוק עבור הכנסת והשלטון , רומסים את אזרחיה ושודדים אותם בשם השחיתות וההון! אין צדק שם, וגם את החוקים המעטים שבאים לטבת האזרח השופטים מסלפים לטובת השלטון!‏
(#35)  אורח לפני 121 ימים
נבלות וטרפות‏
(#34)  אורח לפני 126 ימים
באמת צריך להסביר?‏
(#33)  אורח לפני 132 ימים
הוצלפ = מגרסת העם‏
(#32)  אורח לפני 132 ימים
זכותו העליונה של אזרח במדינה דמוקרטית היא להתגונן מפני העושקים אותו, ובוודאי שהענין חייב להתברר מול שופט או בורר מוסמך, המחוקק חייב להבין כי חוקים שכאלה אל להם להיות במדינה מתוקנת.
יתרה מכך, אפשר להקים בית משפט מיוחד לכנענים הללו, כמו שיש בית משפט מיוחד לתביעה נגד עירייה בנושאי דוחות חניה, כך צריך שיהיה בית משפט מיוחד לחובות של אזרחים לגופים מספקי שירות כגון החברות הסלולאריות, כביש שש וכד׳‏
(#31)  אורח לפני 133 ימים
מדוע תתפלאו?
90% מהשופטים גנבים ומקבלי שוחד
אדרבא שיחייבו אותם להגיש הצהרת הון.
ותראו שחציים ישבו בכלא
30% יברחו לחו"ל שם כבר יש להם בתים וכסף
10% ינסו לשלם כופר ולבקש סליחה
ואולי 10% יצאו נקיים.
איכה הייתה לזונה קריה נאמנה
מלאת משפט הייתה
היום מרצחים ואוספי שלמונים
עצוב, עצוב
ועד שלא תתעוררו זה מה שיהיה.‏
(#30)  אורח לפני 223 ימים
מדוע תתפלאו?
90% מהשופטים גנבים ומקבלי שוחד
אדרבא שיחייבו אותם להגיש הצהרת הון.
ותראו שחציים ישבו בכלא
30% יברחו לחו"ל שם כבר יש להם בתים וכסף
10% ינסו לשלם כופר ולבקש סליחה
ואולי 10% יצאו נקיים.
איכה הייתה לזונה קריה נאמנה
מלאת משפט הייתה
היום מרצחים ואוספי שלמונים
עצוב, עצוב
ועד שלא תתעוררו זה מה שיהיה.‏
(#29)  אורח לפני 223 ימים
חוק דרקוני במיוחד שנועד להבטיח שהאזרח במדינה שלא למד משפטים לא יוכל לקבל צדק. אנו דורשים שינוי של חוקים נוראים כאלה שמראים על קשר בין הון שלטון ובתי המשפט‏
(#28)  אורח לפני 224 ימים
הרבה מן החוקים במדינה - הם קשר הון-שלטון שמטרתם לדפוק את האזרח הקטן
כמו כן יש בידי עורכי הדין היכולת להשהות משפטים לתקופה ארוכה - ובכך מבטיחים את פרנסתם להרבה זמן
מצד שני השלטון - מיבש את בתי-המשפט מבחינה תקציבית - וכן בכמות השופטים(ואיכותם) וגורם לפקק רציני בטחנות הצדק שממנו מפסיד רק האזרח הקטן
בקיצור קשר הון-שלטון באמצעות האיצטלה של האקדמיה עורכי-דין
שינוי שיטת הממשל כדי שרק אזרחים מצוינים ובלתי ניתנים לשיחוד יהיו בכנסת‏
(#27)  אורח לפני 277 ימים
מדינת ישראל יצרה מבחני כניסה לצורך קבלת פטור מאגרה וערבון: מבחן ההכנסה והסיכויים! הפלא ופלא...אף אחד לא עני מידי לעבור את מבחן ההכנסה ואף אחד לא נבון עד כדי שיהיה לו סיכוי! מדינה ללא בתי משפט זמינים לציבור כמו לחייג 100 אינה דמוקרטית ובטח לא יהודית של אחרי השואה! יש לבטל את המבחן ולערוך מבחן עפ"י אמות מידה משפטיות. מדינת ישראל הפכה את השופטים לבוחני אינטליגנציה בכניסה לאוניברסיטה ולכרטיסן אוטובוס: יש כסף, נכנס. אין כסף, תישאר בחוץ. מדינה שמשלמת הבטחת הכנסה ע"ס 1470 ש:ח לאדם שאין לו בית משלו, רכב, ויש לו תיקים בהוצל"פ, שמצמיחים כסף על העצים, ולא מאפשרים לצאת מהמלכודת, לא יכולה לדרוש אלפי ועשרות אלפי ש"ח כתנאי להכנס בשערי צדק! מדינת ישראל יוצרת המוני אזרחים נטולי הזכות לפרוט זכויות אדם אזרח וצרכן. קרבנות כחול לבן. היא הופכת מאד מאד מהר, למי שעל הקיר שלה כתוב, מה שכתבו ברייך הגרמני: ליהודים אין פה שירות!!!‏
(#26)  אורח לפני 277 ימים
מהניסיון שלי בתי המשפט נוטים לטובת החזקים ולרעת החלשים - בדיוק הפוך ממה שאמור להיות. העוולות נגד האזרח הקטן גלויות ומונצחון במערך שלם של חוקים מפלים ובלתי צודקים בעליל. חוקי הג'ונגל אומרים דבר פשוט - זהו עולם של טורף ונטרף והחזקים צריכים שהחלשים ישארו חלשים כדי ששדות הציד יפרו ירבו וישביעו את הטורפים - בית המשפט משתתף בחגיגת החזקים ומבהיר שוב ושוב לחלש, לדעת את מקומו, שלא עתיד להשתנות אלא אם נתאחד ונדרוש צדק המיועד לבני אדם ולא חוקי הג'ונגל המיועדים לבעלי חיים שלפחות אוכלים רק כשהם רעבים ואילו בטן רשעים תחסר - הם רוצים עוד ועוד.‏
(#25)  אורח לפני 277 ימים
אני בעצמי נתקלתי בחברת פלפון כאשר הרשמת מבית משפט נתניה גברת צעירה עצבנית בצורה יוצאת דופן שגרשה אותי מחדרה רק מפני שניסיתי לומר לה משהו . דרך אגב רק היא שופטת את חברת פלפון ויש עליה מאות תלונות !‏
(#24)  אורח לפני 279 ימים
בעד סעיף ב' שלך. איך ייתכן שמעקלים למישהו את החשבון בטרם ניתנה החלטה של בית המשפט (או לשכת ההוצאה לפועל) ??? איזה מין דבר זה?

בקשר לבקשת רשות להתגונן - אם יש לך הגנה כלשהי - הבקשה תתקבל, כך שבקשר לזה אני פחות דואג. משכך גם סעיף 29 יכול להישאר על כנו.‏
(#23)  אורח לפני 414 ימים
המשכורות הגבוהות של ה"חמורים" שיושבים כשופטים בבתי המשפט, משולם ע"י משלם המיסים! זה אנחנו! לא החברות הגדולות שמשתמטות מאחריות מיסים למדינה. הגיע הזמן שיתחילו לעבוד בשבילנו!‏
(#22)  אורח לפני 417 ימים
יש להפקיע את השפיטה מבוגרי הפקולטות למשפט . הם יכולים לכהן במנהלה .
מדובר בבוגר פקולטה באיכות מוסר מהירודות ביותר.
מראש הסטודנט מכוון עצמו לאיזור זה על מנת להתעשר.

מכן הכל מתחיל‏
(#21)  אורח לפני 463 ימים
נדהמתי ביותר מהעובדה שצריך להגיש טופס "בקשת רשות להתגונן"!‏
(#20)  אורח לפני 507 ימים
עוולה שצריך לתקן. אי אפשר להמשיך להתעלל בנו ככה‏
(#19)  אורח לפני 513 ימים
עושק אזרחים‏
(#18)  אורח לפני 514 ימים
מאת אילן גיל, מחבר הספר "אבא הוריד ראש" (עכשיו ניתן להוריד את כל הספר חינם http://mendele.co.il/?p=2631 )
יש מה לעשות בנדון!
וגם יש בידינו את האפשרות לעשות ולשנות!
ואולם האפשרות תהפוך לממשית-מעשית רק אחרי שכל אחד מאיתנו יפנים במלואו את הפתגם הבא ויבין שבכותו טמונה אבן הנגף שלנו:
"כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו הציל עולם ומלואו ובתנאי ש... כל העולם ואחותו ידעו על כך!"
ועד אז, צריך להקפיד שלא לאכול את הלב ולזכור ש... יש מלחמות שעושים רק עם פרחים!‏
(#17)  אורח לפני 518 ימים
בתאריך 08/12/2010 הגשתי עתירתי לבג"ץ שכולל נושא זה, בשנת 2001 הגשתי תביעה בבית
המשפט לתביעות קטנות נגד חברת "סלקום" והמנכ"ל דאז יעקוב פרי. בסיום המשפט קבעה
כב' השופטת צו'ק כנגד "התובע" יורם קורנגולד וחייבה אותו בהוצאות משפט בתביעתו זו.
מאז ועד היום כ-11 שנה חיי השתנו לחלוטין ...אני לא אותו יורם שחברי הכירו במהלך השנים
מביה"ס היסודי , מהתיכון המיקצועי , מהשירות הקרבי שלי בצבא ובמילואים ומהלימודים באונינרסיטה ובעבודה ובמשפחה ובכלל....הפכתי "למוקצה מחמת מיאוס"...הפכו אותי "למשוגע"
בגלל שנשבעתי לילדיי להוציא "האמת" לאור ולטהר את שמי.
והינה עברו להם כ- 10 שנים ועכשיו רואה(מקווה) לראות האור בקצה המנהרה.....
ולכן אני כאן........ ולכן אני שם......ולכן אומר כך .......ולכן כותב כך......ולכן ולכן ולכן....
מזמין כל אחד ואחת להיכנס ולהקליד שמי: יורם קורנגולד "בגוגל" ולהכנס ליורם "הלוחם"
באתר החברתי "דה מארקר קפה" כ-85 פוסטים בעיניין זה......ולהגיב...
בכבוד וכפסע ממה שיש לי לומר...
יורם "הלוחם".‏
(#16)  אורח לפני 519 ימים
מה שתגיד...‏
(#15)  אורח לפני 560 ימים
צודק מאוד המגיב מספר 13
ואכן הגשתי שתי תלונות במשטרה על חרבת אורנג'-
א. תלונה על "הונאה" מכוונת של הצרכנים
ב. השניה בגין זיוף של הוראת קבע
ובשתי התלונות המשטרה טענה "שאין עיניין לציבור"
מעניין מי הסמיך את המשטרה לדבר במקומנו אנו הציבור, מה כן עיניין לנו ומה לא?!‏
(#14)  אבא הוריד ראש אילן גיל לפני 581 ימים
עוד דוגמא לדרך בה משתמשים המשטרה והפרקליטות לסגור תיקים היא "חוסר עניין לציבור" המתעלם מכך שהמתלונן עצמו הוא חלק מהציבור הזה. זו דרך לנהוג איפא ואיפא ולא לטפל בפניות שלא מעוניינים בהם‏
(#13)  אורח לפני 581 ימים
בית המשפט מחוייב בפני החברה, להביע את דעתו בקול, על כל עוולה חברתית‏
(#12)  אורח לפני 581 ימים
צודק .‏
(#11)  אורח לפני 584 ימים
יש להוסיף בחוק ביטול היכולת של כל חברות הסלולר לחייב את הצרכן על שירותי ספקים חיצוניים ( למי שלא נתקל או לא שם לב שהוא משלם על כל מיני הודעות אסטרולוגיה וכיוצא בזה..) ולאחר מכן ברב חוצפתם להפנות אותו לספק החיצוני לדרוש שיבטל- מה גם שהספק החיצוני אינו זמין בכלל במס' שניתן ע"י חברת הסלולר!‏
(#10)  אורח לפני 594 ימים
מזעזע קלות שאנו מתונים לידהם‏
(#9)  אורח לפני 595 ימים
ברור שבעד העצומה ולמה לא להשתלח כך נגד בתי המשפט? אורח נגד מכובד, אה?
אם הם יכולים להשתלח בנו ללא צדק שום הצדקה, אז אין לנו יותר זכויות?
מירי ענבר מגן‏
(#8)  אורח לפני 596 ימים
יפה לך כל הכבוד......
רוז‏
(#7)  אורח לפני 597 ימים
הלוואי וזה יעזור...‏
(#6)  אורח לפני 597 ימים
מסכימה עם כל הנאמר חברות הסלולר שודדות אותנו לאור יום ולפי הנאמר לנו אין איך להתגונן.ראוי שמי מחברי הכנסת ירים את הכפפה ויעלה לדיון ציבורי את ביטול החוק העושק!
אולי כדאי להפהות ישירות את ההצעה לחכ המטפל בכך‏
(#5)  אורח לפני 597 ימים
בעד ביטול סעיף 29 לאלתר, כמובן. לא יתכן מצב אישיוויוני כזה בפני החוק בנוטה באופן מובהק לטובת בעלי חברות הסלולאר שגם כך עושקים בשוטף‏
(#4)  אורח לפני 598 ימים
נו באמת‏
(#3)  אורח לפני 598 ימים
הכל כבר נאמר‏
(#2)  אורח לפני 598 ימים
אין מה להוסיף על מה שנאמר מעלה.‏
(#1)  אורח לפני 598 ימים